a

Digitalni
marketing

Ciljana publika

Samo povećanje broja sljedbenika na vašim društvenim mrežama više nije relevantna stavka u marketingu. Ono što nudite potrebno je predstaviti vašoj ciljanoj publici koja je već razvila interese za sličnim proizvodima ili uslugama.

Jedan od naših glavnih ciljeva je pomoći vam da doprete do onih koje zaista zanima vaš proizvod ili usluga umjesto da se fokusiramo na nerelevantne lajkove i lažne profile. Zbog toga, usmjeravamo se prema sljedbenicima čije ponašanje, preferencije te geografski položaj odgovaraju vašim poslovnim ciljevima i željama.

Angažman

Kada kvalitetno i zanimljivo ciljanoj publici predstavite svoje poslovanje, veće su šanse da ona kupi vaš proizvod ili rezerviraju uslugu.

Stoga je održavanje aktivne prisutnosti na društvenim mrežama ključni dio marketinške strategije.

Promet

Povećanje prometa na vašoj web stranici ili trgovini izravno utječe na prodaju i potencijalne kupce/klijente. Između ostalog, za vas kreiramo i objave i marketinške kampanje koje potiču i usmjeravaju promet na vaše web mjesto. To je izuzetno važno i zbog još jednog razloga – pokazuje Googleu kako je vaše poslovanje vjerodostojno zbog čega i vaš SEO score raste.

Započnimo suradnju zajedno