Razlozi zašto je marketing društvenih mreža neophodan za Vaše poslovanje
Društvene mreže su postale jedno od najutjecajnijih i najvažnijih virtualnih mjesta gdje se platforme ne koriste samo za društveno umrežavanje već je i izvrstan način digitalnog oglašavanja vašeg brenda odnosno vaših proizvoda ili usluga.
Snaga društvenih medija je enormna jer možete dosegnuti veliki broj ljudi u roku od nekoliko sekundi nakon objavljivanja oglasa, što vam pomaže u smanjenju troškova te vam omogućuje da vaši oglasi dopru do vaše potencijalne publike putem oglasa na društvenim mrežama.
S ogromnim brojem online korisnika, poduzetnici ne smiju propustiti svoju priliku za marketing na ovim digitalnim platformama, gdje mogu dosegnuti vrlo veliki broj potencijalnih kupaca u usporedbi s marketingom tiskanih ili televizijskih medija.
Vaša priča
Prisustvo vašeg poslovanja na društvenim mrežama kao što su Facebook ili Instagram odličan je način za interakciju sa svojom publikom i stvarno povezivanje s njom na osobnoj razini, što vam pruža mogućnost da ispričate svoju priču svim svojim sljedbenicima i inspirirate ih svojim uspjehom.
Interakcija s publikom daje vam veću izloženost i pomaže vam da bolje razumijete svoju publiku. Vaši će vas klijenti moći upoznati i povezati se s vašim pričama i na osobnijoj razini, a to je upravo ono što trebate u ovom digitalno povezanom svijetu. Ljudima koji ne poznaju vas ili vašu tvrtku moglo bi biti intrigantno saznati kako gradite svoje poslovanje i stoga, putem postova možete stvoriti svijest o robnoj marki te o tome koliko ste naporno radili da biste ostvarili svoje snove.
Vašem brendu će takav način dodati veće značenja, a kupcima se više sviđa kada vide stvarnost poslovanja. A kako biste bili sigurni da se vaša priča čuje i širi velikom brzinom, trebali biste poraditi na svom sadržaju tako da bude dovoljno prikladan da impresionira publiku.
Povećajte svoju publiku s minimalno ulaganja
Oglašavanje na društvenim mrežama je jedan od najpovoljnijih načina digitalnog marketinga za vaše poslovanje. Zašto?
Uz toliko različitih alata za oglašavanje koji su dostupnih na društvenim mrežama, bilo bi suludo ne iskoristi tu priliku te plasirati svoj proizvod ili uslugu na tržište.
Najbolja stvar kod marketinga na društvenim mrežama je ta što zapravo ne morate koristiti oglase ili oglasne alate za promociju svoga poslovanja. Možete rasti kao stranica na društvenim mrežma tako što ćete jednostavno biti dosljedni i objavljivati zanimljive i srodne sadržaje za svoju publiku.
To se može učiniti korištenjem SEO sadržaja, gdje koristite najpopularnije ključne riječi i tako poboljšavate svoje rangiranje.
Nakon što se strategija vašeg marketinga na društvenim mrežama izradi učinkovito, ona će vam pomoći da povećate promet na svojim profilima što će na kraju dovesti potencijalne kupce do vaših web stranica ili inboxa 🙂
Postanite prvi izbor kod svojih potencijalnih kupaca
Poduzetnici, morate biti oprezni prilikom nastupa na društvenim mrežama te nastojati stvoriti sliku o svom brendu tako da bude prva stvar koja vašim kupcima padne na pamet kada pomisle na određeni proizvod ili uslugu. Za ciljanu publiku s potencijalom da postanu vaši kupci, važno je da ste povezani s njima putem društvenih mreža stvarajući dojam u njihovim umovima tako da im je vaš posao prvi na koji će pomisliti kada god traže ili razmišljaju o kupnji sličnog proizvoda.
Ova veza između vašeg poslovanja i potencijalnog kupca igra vrlo važnu ulogu u konverziji iz samo potencijalnog kupca u lojalnog i redovnog. I to je ono što vam marketing na društvenim mrežama pomaže stvoriti. Pomaže vam kao poduzetniku da postanete prvi izbor, prva pomisao ili prva preferencija za sve kupce koji mogu biti važni za vas i vaše poslovanje.
Pratite svoju konkurenciju
Društvene mreže su isto tako idealna prilika da bolje upoznate svoju konkurenciju i shvatite strategije koje provode kako bi oni privukli svoju publiku. Moći ćete vidjeti sadržaj koji objavljuju na svojim profilima i procijeniti koji su postovi bolji u odnosu na druge.
Nakon što odradite analizu profila vašeg konkurenta i pogledate sve upite koje je postavila njihova publika, moći ćete ta pitanja uključiti u svoju strategiju digitalnog marketinga.
- Pregledajte njihove objave, komentare i način na koji komuniciraju sa svojom publikom
- Pročitajte pitanja koja je postavila njihova publika i vidite kako vi, kao tvrtka, možete odgovoriti na ta pitanja
- Istražite više o tome koliko je njihova publika informirana i koliko je vaša publika svjesna o vašem poslovanju
Na temelju tih usporedbi moći ćete bolje odgovoriti na ova pitanja i osvijestiti sebe i svoju publiku o određenim stvarima koje prije niste znali.
Povećajte svoj ROI (povrat investicije)
Marketing i oglašavanje na društvenim mrežama može vam pomoći povećati povrat ulaganja jer je trošak oglašavanja manji, što vam u konačnici osigurava veće prihode.
Kada koristite digitalni marketing i digitalno oglašavanje, na taj način možete dosegnuti stotine tisuća ljudi jednostavnim ciljanjem oglasa, smanjujući svoje troškove oglašavanja. Facebook i Instagram vam pomažu u privlačenju vaših potencijalnih kupaca te povećava mogućnost da korisnici vide vaš oglas ili vaš profil, te stoga posjete vaš profil i na kraju postanu vaši kupci.